ibland har hon rätt.

Sitter i ett minusgradigt vinterland. Temperaturen ligger på ca 30-35 minus. Snöflingorna dalar sakta ner från den vitgråa himlen och jag sitter och skallrar tänderna. Visst, om det hade varit så så hade man lätt förstått att man fryser och mår dåligt. Sanningen är den att jag istället sitter i soffan med tjocka kläder, fleecefilt och vetevärmare. Men inget hjälper för jag fryser väl inifrån. Om jag ska sammanfatta min helg med 3 ord så blir det: jobbig, tråkig och hemsk. Gårdagen var värst. Spenderade exakt hela dan i sängen. Och efter att man fått reda på vad som hänt gick jag till datan en stund. Det finns inget värre än när någon bara hastigt försvinner. Tänker fortfarande på alla anhöriga till honom. / vila i frid♥  Man inser mer och mer att man verkligen ska ta vara på varje dag som om det var den sista. Gör det du själv känner för och kasta inte bort ditt liv på något du innerst inne inte vill. Sitter & glor på MTV men det är ju fasen reklam hela tiden! Men ni har väl inte missat reklamen för Comviq kontant där? Den med den där brevduvan.. Fast det kanske bara är jag och Madde som har så dålig humor och tycker att den är kul XD. Jag ska fixa lite käk snart och sedan måste jag nog sova en stund. Men först ska jag slå in pappas present, för han fyller faktiskt år idag! :)♥

Dagens låt: Rehab- Rihanna Ft. Justin Timberlake
http://www.youtube.com/watch?v=3YTwiy_3EEY


håll mig hårt eller
släpp mig helt.

& i like you.



/J.C♥                                          

Kommentarer
Postat av: halloonn

HAHAHAHXD,brevduvan är assa roligXD,här sitter vi nu små sjuklingar o glor in i datan;)

2009-01-19 @ 14:26:26
Postat av: Charles

Dayum va alla blir sjuka när vädret börjar bli kul.

SNOW!! :D Me want more snoow~ ;o

Ja just det, Vi har Nationella Prov i Eng vecka 11.

Sob sob T.T

Krya på dig, min son. =D

____________





Today, Today. I guess it's not sunday. Something is missing today but I don't think it's okay. Are you running or hiding today?

Dont, Just stay. Just stay.

2009-01-19 @ 16:03:33
Postat av: Malin

Haha, eran humor asså;) Den é för skön!:)<3

Du gjorde rätt i att va sjuk idag(om man nu kan säga så):) ...inte hänt nått kul i skolan idag:)

R.I.P David! Kan inte få det o smälta in, så hemskt även att man inte kände honom men bara visste vem det va:/ <33

2009-01-19 @ 17:43:03
Postat av: Malin

Haha, eran humor asså;) Den é för skön!:)<3

Du gjorde rätt i att va sjuk idag(om man nu kan säga så):) ...inte hänt nått kul i skolan idag:)

R.I.P David! Kan inte få det o smälta in, så hemskt även att man inte kände honom men bara visste vem det va:/ <33

2009-01-19 @ 17:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0