the good things never last..

Vilket tjat kanske ni tycker...Men detta är faktiskt rätt stort för mig även om det låter löjligt. Idag har jag valt, nu har jag valt. Och jag kan inte annat än bara hålla tummarna och hoppas på att det blir som jag vill nu. Det är ju trots allt min framtid det handlar om. Jag vill börja nu, nu, NU! Det låter så otroligt roligt och ska verkligen bli riktigt spännande att liksom börja om från noll. Nytt ställe, ny skola, nya kompisar. En riktig nystart helt enkelt. Även om jag troligtvis kommer dö av nervositet och allt i början kommer det vara värt det. Jag vet ju faktiskt fler än jag själv härifrån som har valt samma linje och skola, hon sa att det var väldigt många faktiskt. Nu ska jag försöka njuta och ta vara på de sista veckorna tillsammans med alla underbara människor i min nuvarande klass. Kommer aldrig någonsin glömma denna underbara tid tillsammans med er! 9C är bäst & kommer alltid att vara! Tänk alla minnen vi skapat tillsammans. Känner att skolresan kommer bli den mest oförglömliga någonsin. Att lämna er alla kommer kännas konstigt, för man vet att det är väldigt lätt att tappa kontakten. Men sen finns det ju de som alltid kommer stanna vid ens sida. Som kommer till en för att aldrig släppa taget. De man inte kan klara sig utan. De som kanske inte kommer gå samma linje eller på samma skola som en själv men som ändå finns där när man behöver de som mest. Jag älskar er♥


Dagens låt: Lost- Michael Buble

http://www.youtube.com/watch?v=8Zq8w99Dx4U

                                                                                                   

Kommentarer
Postat av: Charles

Stylist - Skönhet & Hälsa, eh?

Men du som gillar att Dansa och sjunga varför inte ta Estet. ;o

2009-01-27 @ 20:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0