ZzzZzöndag....

Pappa: Jozzan gå upp nu, där kan du inte ligga hela dan...
Jag: Vaddå det är Söndag! fy va orättvis du är, jag kan väl sova hur länge jag vill!
Pappa: Du slösar ju bort hela dan i sängen, är det så smart?
Jag: ZzZZzzz......
Såhär ser de flesta söndagsmornarna ut för mig. Men nu är jag uppe, i alla fall..höhö! Möttes av mammas stressiga blick när jag kom ur sängen. Mormor hade ringt och sagt att hon fått armbågen ur led eller vad det var så nu blir väl dom i Värnamo resten av dagen. För där kan man ju få väntar i timmar innan man kommer in,uuuh! Själv ska jag inte göra så mycket roligare saker heller. Både matte och no- böckerna ligger och stirrar på mig så måste plugga. Dessutom så ska jag skicka in mitt gymnasieval idag!!!!!! kan ni tänka er?! Det är svårt att välja...SNYFT! Men jag har ändå en magkänsla, så jag kanske borde gå efter den i alla fall, för det brukar ju bli rätt då. Slarvig som jag är så kan jag inte hitta lappen med internet-adress saken, hoppas verkligen mamma tatt hand om den för annars vet jag inte vad jag gör! Men nu ska jag göra lite nytta! Hör av mig senare om jag har tid !

/Ha en bra dag!♥


& I know that he knows...<3




/J.C♥


Kommentarer
Postat av: Charles

Hahah, Vilken go söndags morron du har xD

Typ samma sak i min familj. Fast, Morsan väcker min lilla syster. Själv vaknar man alltid först och sätter mig vid datan (Måste chatta med mina vänner!!).



Ja just det, glömmde bekräfta gymnasievalet. Men den skulle vara inne senast den 29 så det är väl på torsdag =P



Jaha, då är det bara 13-14 veckor kvar (räknar bort loven) tills vi kommer ut till den nya livet. Kommer att sakna ta bilder på klassen T.T Får nog passa på att ta så många som möjligt :D

__________________



Memories I have left is in this little chip

I'll have to take care of it before someone takes a dip

2009-01-25 @ 13:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0