I know it´s better on the other side...

HÄÄÄÄY!
Antar att du tänkt just samma tanke som jag. Att faktiskt sätta dig inne en stund för en paus ifrån den otroliga värmen där utanför husdörren. Vi upptäckte däremot att det inte hjälpte särskilt mycket, i och med att värmen är precis densamma inomhus som ute i skuggan. Var ska man ta vägen? Värmen är äckligt fuktig som om man befinner sig i en regnskog. Så har det varit enda sedan ovädret i förrgår. Men jag antar att det bara är att ta sig till något svalkande ställe som en sjö och se glad ut. Men vi ska ta oss till bättre ställen än en smutsig pöl. Vi ska dra till havet. Den där mäktigt stora pölen som är fylld av drömmar, glädje, förhoppning och längtan. Den som ger dig en näve av frihet och lugn. Dit ska vi. Jag kommer redan imorgon.
Somnade hos älsklingen igår. Efter att några snorungar vid 2-tiden tutat färdigt med sin fula huligantuta i öronen på oss. Då allt var lugnt. Sedan vaknade man av hans alarm som var satt på kl.09.00 för en tennismatch. Som sedan inte blev av på grund av värmen. Men jag tackar för gubbens samtal. För det var bara bra att han fick upp mig, för tänk så mycket man hinner om man går upp i tid på morgonen. Man har en hel dag framför sig!
Stack till Jasmine vid middagstid för att färga ögonfransarna och plocka ögonbrynen. Riktigt nöjd faktiskt. Det är skönt att man nu kan gå och bada och samtidigt känna sig någorlunda fräsch då man slipper mascaran på stranden. Nu måste jag kila. Har all packning framför mig ikväll! Allt ska med, i mitt tycke. Det blir ju värre om man frågar resväskan.

Ha det underbart bra så hörs vi efter semestern!


ps. Jag har kommit in på Stylist-linjen på Plusgymnasiet! (Happy face)! =D



/J.C♥


Kommentarer
Postat av: Ð Charles

Jag kom in på NV med 215 :D!!! Den lägsta hade 35, shit o.o

2009-07-02 @ 22:00:47
URL: http://dewriter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0