cabarén 09! - from zeroes to heroes

Jag kan inte säga annat än att detta var fullkomligt fantastiskt underbart roligt !

David som Per-Ingmar Persson i dansbandskampen.

Twilight-dansen.

Twilight.

Hilma sjöng lika vakert som vanligt.

Gustav, Jonas och Vinh tog ton.

Dansbandskampen.

Hilma, Ewe & Maja med "Tingeling"- låten.

Madde sjöng lika fint hon.

Frida fick tag i kameran, som sin far.

Maja, Hilma & David.

Maja, Hilma & Ewe med "Jongleringsdansen".

Sanna, Angelica, Malin, Jag & Frida med "Karamelldansen".

Sanna, Angelica, Jag & Malin.

"Hercules-dansen" då vi sjöng om vår läckra eng-lärare Anders.

Presentation av dansbandskampen. Ewe & Gustaf.

Uppställning 2009. Jonas, Gustaf, Moa, Gustav, Anton, Jesper, Peter & Lisa.

Emelie, Rebecca, Ellen & Lisa.

/Bilder tagna från www.skillingaryd.nu

Caramelldansen:
http://www.youtube.com/watch?v=QIjQBa1T_cM


/J.C♥

Kommentarer
Postat av: Ð Charles

Good times.

Jag diggar Dikt med rörelse xD

2009-06-05 @ 14:35:31
URL: http://dewriter.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bästa Cabare´någonsin :D

2009-06-28 @ 21:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0