godmorgon alla solstrålar!

Trots det vackra vädret så ska jag erkänna att jag vaknade av mitt inställda mobilalarm. Men solen som starkt strålade in genom min mörkblå rullgardin gick inte att undvika och gjorde att jag tog mig upp på en gång. Jag blir bara gladare och gladare för varje dag och det är inte förrän nu som jag har insett att sommaren är här! Det fina vädret påverkar verkligen hela mig och mitt humör för tillfället. Antar att mina mungipor kommer stanna uppe ett tag till, --->....
 
Lokalt väder, Jönköping

Idag 23/6 -  21 grader & sol

Ons 24/6 - 22 grader & sol

Tor 25/6 - 23 grader & sol

Fre 26/6 - 23 grader & sol

Lör 27/6 - 24 grader & sol


Dagens temperatur lär stiga ännu högre eftersom den visar 21 grader i skuggan nu vid kl.10.00.
Jag ska ut på altanen på framsidan nu och njuta av frukosten i morgonsolen. Sedan ska jag möta upp Madde och förmodligen åka ut till sjön där vi ska sola och bada.

Hittade en gammal men passande bild på Jonte & Kalle i Linneryd.


Ha en skön dag & njut av det vackra vädret!♥


/J.C♥

Kommentarer
Postat av: Ð Charles

Oh yeah....Det var ju skit länge sen!! xD 8:an vah? >.<



Hahah, Jag kom ihåg när ett par unga tjejer kom dit med en hund...

Madde: "Fyy fann~ Vilken söt hund!!!!!"

Jag filmade er när ni snackade om hunden med era ljusa tjejiga röst xD Men någon av er tog bort filmen <.< eller så har jag den kvar. (Ska kolla xD)

2009-06-23 @ 11:28:09
URL: http://dewriter.blogg.se/
Postat av: maddee

men kalle!, den va fin ju:P, hahaha ljusiga tjejiga röstXD den va bra kalle;)



jozzan du får ta och komma ner nu vill ut och bada!:D<3sega inte med frukosten SKYNDA:D<333

2009-06-23 @ 12:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0