I want you back!

~1958- 2009~

Ett lätt plingande sms i min mobiltelefon, och ett liv var över. Som en tung sten föll min besvikelse, blandat med sorg och en stor chock ner i halsgropen. Kunde det stämma? Ännu ett pling i min mobil som berättar samma sak. Jag skruvar upp radion och hör vår världsstjärnas röst spelas upp med en mycket igenkännande låt. Sedan kommer radio-rösten som berättar att dagens låtar till mestadels kommer att bestå av Michael på grund av hans bortgång.
Världen står i chock.

"Michael Jackson är ingen stor popstjärna.
Han var störst. " /Aftonbladet

"This is it"
Med de orden lämnade Michael Jackson sin sista scen. Men musiken och hans stora talang som han lämnat kvar efter sig kommer alltid att finnas kvar i våra hjärtan. Han lever fortfarande vidare inom oss.

Han är och förblir vår unika stjärna.♥

Jackson förs bort med helikopter: http://www.aftonbladet.se/webbtv/noje/article5433377.ab
Hans storebror lämnar dödsbesked: http://www.aftonbladet.se/webbtv/noje/article5433178.ab
This is it: http://www.aftonbladet.se/webbtv/noje/article5434867.ab

/J.C♥


Kommentarer
Postat av: Mattias

fan jag trodde inte de va sant när jag såg det asså... jag började bnästan gråta :S han har man alltid hört nåt av sen man var 1 minut gammal tills nu.. ryser bara av o tänka på det :(( <3333

2009-06-26 @ 17:57:17
Postat av: maddee

fyyy faan asså:S, ja stog i en bil affär när jag fick höra det på radion:O blev helt chockad:(,faaan en av våra idoler!han är bäst och kommer alltid att vara det!

som sakt han är och förbli vår unika stjärna!:(

<3

2009-06-26 @ 19:34:04
Postat av: Anonym

Är man förvånad? Med alla operationer och skit han har gjort? Visst jag belv chockad, men jag är inte förvånad faktiskt. Det e skit synd att han gått bort, jag gillade han en del, men bara vissa av hans låtar.

2009-06-28 @ 21:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0