att ta en risk...

Man har sagt hur mycket man längtar. Hur mycket man vill släppa allt och bara lämna "skiten" bakom sig. Att börja om på nytt och finna lycka och fortsätta med det man tycker om. Men det är ändå svårt att glömma all tid, alla dagar och allt det bra vi haft tillsammans. Dagarna har rullat på och jag har börjat inse två saker. Inuti finns en sida som aldrig visats under åren men som plockats fram nu. Nu när det är försent. Vi har skapat minnen, både bra och dåliga. Men när det skiftar mellan två sidor, två åsikter och två tankar så kommer min osäkerhet slående mot mig. Det är som om en person består av två. Ena halvan på ett sätt och andra halvan på ett annat. Gamla barndomsminnen som vi haft tillsammans har sakta tagit sig fram inom mig. De har påmint mig om då du bara hade en sida. Den jag tyckte om. Den du innerst inne är. Den som tar lite mer plats än den andra men som du hela tiden försöker förhindra. 
Det är dax att bestämma sig nu, vem vill du vara?

Ibland skulle jag bara vilja förändra.
Stanna tiden och ge dig chansen att ångra.
Men min tveksamhet snurrar i min skalle.
Är du värd den? Skulle du ens våga ta steget?
Och är du för svag för att förlora?

Låt: Twilight Soundtrack
http://www.youtube.com/watch?v=w6KYjytwr1w




/J.C♥

Kommentarer
Postat av: Mattias

fin låt <33

2009-06-05 @ 13:04:02
Postat av: Ð Charles

Hade tänkt mig att lära spela Twilligt^^

Rätt avancerat var det o.o

2009-06-05 @ 13:38:40
URL: http://dewriter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0