jag ville inte vakna...

idag. Antar att det är för att jag bara vill vara ute vid sjön 24/7, och att jag upplever det som en plåga att sitta hemma i den stekande hettan utan ha möjlighet att att svalka sig. Idag får jag på ett eller annat sätt ta den smällen. Ida kom och väckte liv i mig vid 08.30. Helst ville jag bara sjunka in i madrassen. Jag ska spendera min eftermiddag/kväll på körkortsteorisaken i över 3 timmar! Det borde enligt mig vara stöld att sitta inomhus när vädret strålar ute. Men körkort måste man ju ha! Eller? Jag är skitnervös för det där med att köra bil. Min första bild som ploppar upp i hjärnan när någon nämner ordet "övningskörning" är när jag sitter vid ratten och backar in i vår stenmur vid garageinfarten. Sedan hakar alla andra på som i ett bildspel då jag förmodligen kör av vägen, krockar med en annan bil, eller som en utav mina riktiga mardrömmar: Att inte kunna bromsa. Det är nog rätt bra att gå på den där kursen i alla fall. Lite spännande och vuxet kommer det ändå kännas att sätta sig vid ratten. Vänta ni bara, snart är jag oxå ute på vägarna!

Outfit just nu:

Linne: JC
T-shirt: MTWTFSS
Hotpants: H&M
Armband: H&M


Vad sommarluften är friskt, härlig & doftar blommor!♥

Dax för frukost. Sedan ska jag njuta av solen så mycket jag hinner.

Ha det bäst!


/J.C♥

Kommentarer
Postat av: Ð Charles

Körkortsteori"saken"...hahah >.<" Hoppas att du får det kul under timmarna =)

2009-06-25 @ 10:39:52
URL: http://dewriter.blogg.se/
Postat av: mattias

hahaha jaaduu.. jag var oxå grymt nervös :) men allt kmr gå fint, jag hade det svårt med kopplingen i början men det blev bättre och bättre ;) det klarar du fint älskling! fråga om det är nåt du undarr över! :P ahaha <333

2009-06-26 @ 03:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0