mmmh ledighet!

Man känner verkligen hur allt trappats ner och till och med är över nu. Mitt skrivbord är tomt, mina pennor är undanplockade och mina "att göra saker" på min whiteboard är som bortblåsta. Att man varje morgon då man slår upp sina blå kan känna känslan av att alla måsten inte längre befinner sig i närheten. Det är underbart. Nu är jag till och med positiv till denna söndagen. Det är bara 3 dagar kvar i skolan. 3 OSERIÖSA DAGAR! herregud, det är lika ofattbart varje gång tanken slår mig. Veckan jag har framför mig består bara av roligheter.

* Avslutningsmiddag
* Skolavslutning
* Syrrans student
* Bröllop & Dop
* Stockholm


Midsommarafton blir nog med älsklingen vid havet. Sedan har jag en i princip oplanerad sommar framför mig. Det känns skönt. Fast visst har jag lite idéer om vad som ska ske, men inga datum är spikade än.

Gårdagen spenderades med Madde. Till en början gick vi och panikklagade om hur otroligt tråkigt vi hade och att vi verkligen inte hade något planerat för kvällen. Är det bara jag som tycker det är riktigt surt att man inte på något sätt firar Nationaldagen i Sverige? Jag menar, jag hade inte en tanke på att det ens var nationaldag förrän jag vaknat på morgonen. Tänk vilket liv och rörelse det är i andra länder då de firar sin nationaldag! Det enda tecknet var väl flaggorna som vajjade i vinden och kvällens tv-program på svt. Vi stack i alla fall slutligen ner till Götaström och träffade Mattias och hans två kompisar där de fiskade och grillade.
Nu ska jag duscha, fixa mig och sedan iväg ut och träffa Madde.

Ha en underbar dag, det ska jag ha!♥



/J.C♥

Kommentarer
Postat av: Ð Charles

The time has come, we're now free from all the work we've done.

Compared to High School, it'll be living hell. Especially for me.



I should take the time and chill much as possible =P

Good luck with your day ^^

2009-06-07 @ 12:52:20
URL: http://dewriter.blogg.se/
Postat av: Mattias

den bilden var underbar ;) snygging <3 den får du skicka till mig ;D jag har inga bilder på dig typ ju :O ahha <333

2009-06-07 @ 23:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0