upp & hoppa!

Godmorgon era sömntutor! ♥

Jo, det är sant. Jag är faktiskt vid liv redan nu. Jag känner att dagen måste börja fort, och att jag inte tänker slösa bort en sekund för mycket inomhus när vädret är som vackrast ute. Hoppas att ni hade skön dag igår. Jag och Madde hade det helt underbart vid sjön, solen stekte på som 17 och musiken var igång !  Så vi tänkte ta oss dit idag igen, fast idag med Mattias och hans polare. Så om ni ser två människoliknande kräftor på cykel så bli inte rädda. Då är det bara vi som "råkat" ligga i solen exakt hela dagen.
Sommarplanerna står högst upp på listan just nu. Vi funderar över Rixfm- festival, stugan och att dra oss ner till Skåne i några dar. Det är bara att hoppas på att allt blir som man vill ha det just nu. För även om man inte vill, eller försöker inbilla sig att det inte kommer att hända, så finns det risk för att detta blir vår sista sommar tillsammans. Att när vi går åt olika håll gör att vi kommer glida ifrån varandra mer och mer. Om det skulle vara så så vill man ha några sista upplevelser tillsammans innan man skijs åt. Något som man i alla fall kan minnas i efterhand.

Nu måste jag kila iväg och käka frukost, fixa matsäck osv...


Ha en toppendag!


/J.C♥


Kommentarer
Postat av: Ð Charles

Sömntutor...haha. Kommer från rätt person xD?

2009-06-24 @ 11:46:14
URL: http://dewriter.blogg.se/
Postat av: maddee

ska bli sjukt kul kan jag lova dig!:D det kommer verkligen att bli ett minne för livet;)<333

2009-06-24 @ 11:48:56
Postat av: Anonym

ja fy 17 va vi stekte .. Aaah va gött... men inte om rumpan =(. cykeln våldtog mig :/<333

2009-06-24 @ 19:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0