44 spanska glosor..

Förstörde denna eftermiddagen/kvällen. Härligt! Jag som bestämt mig för en lugn slappkväll ikväll för EN GÅNG SKULL. Men never! Skolan är allt just nu. Den tar upp hela min tid, min dag, mitt LIV. När ska man få andas? Min energi finns inte kvar. Behöver sova och känna att jag är ledig sisådär 1 år lite drygt. Men det är bara att klamra sig fast, ta nya tag och försöka överleva. Men nu ska jag duscha. Jag behöver lägga mig i tid men kommer sitta upp halva natten för jag SKA lära mig de där j*vla orden. Klockan är visst bara 20.00. Ändå känns det som mitt i natten. Tröttheten närmar sig med stormsteg. Ögonlocken orkar inte hålla sig uppe en sekund till. 
Imorgon är det fredag. Och tur är väl det. Kanske räddaren i nöden?

Godnatt, eller nått.




/J.C♥


Kommentarer
Postat av: Ð Charles

Dayum, 44? O.O

Skit nice!! :D



Hade läxa med. <.<" Linda lurade mig, fan. Så jag pluggade på fel papper o.o Hahaha. Men det gick rätt så bra ändå. Hoppade över några ord men annars var det helpt ok. ^^

__________



Even though my eyes are closed my blood goes faster when I can feel your present

Am I behind you?


2009-03-06 @ 14:23:08
URL: http://dewriter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0