back to school..

Godmorgon!

Eller, vad ska man säga? Jo, det är morgon fortfarande. Men känns som förmiddag med tanke på att jag steg upp redan 06.10 idag för att vakna upp och piggna till ordentligt för att ladda upp för nationella och en dag i plugget. Provet kändes väl helt okej men har absolut ingen aning om hur det gick. Man visste inte riktigt hur mycket som krävdes på uppsatsen för respektive betyg. Men får hoppas på det bästa. Nu har vi musik, vilket som innebär slapplektion för de flesta i 9C. Svenne är på något möte eller något och dissar oss totalt. Kanske låter bra men jag vet inte med tanke på att arbetet om Michael Jackson ska vara klart nästa vecka. Och Madde är sjuk IGEN hon också så får väl försöka ta mig framåt på egen hand på något sätt. Visst, man kan väl kalla det lite musik-lektion i alla fall eftersom på att Amanda sitter och lyssnar på musik ifrån mobilen:) Förresten, lade ni märke till min söta design? Lite gladare, och våraktigare kanske? Bättre än förut i alla fall. Vissa grejer behöver rättas till men allt hann inte fixa sig igårkväll så det får vänta lite. Tack för hjälpen Charles!:) 
Nu måste jag komma igång med arbetet. Finns ju i varje fall en kroppsdel att skriva om för den världskände snubben. Näsan. 

Hur kan man förstöra sig på det viset? Han var SNYGG innan!


Blir nog ingen dans för min del idag, så vi hörs efter plugget!♥


Have a nice day!♥



/J.C♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0