"här kommer alla känslorna på en & samma gång"

Fullspäckat. Allt på en och samma gång. Är det bara jag som känner såhär? Är det bara jag som inte har någon energi kvar? Är det bara jag som inte orkar kämpa och har svårt att inse att det är nu man måste ge allt, i slutspurten? Jag orkar absolut ingenting. Förstår inte var min "äkta" sida tagit vägen. Jag vet att jag kan, jag vet att jag vill och jag vet att jag innerst inne kan lägga ner all tid i världen för att få det bra. Men hur? Jag har tappat lusten. Jag har ingen ork kvar. Hela skolan är så grymt tråkig nu så att jag kan spy. Jag har det som krävs, det enda som fattas är tiden. Tiden att räcka till. Tiden att finnas för alla. Tiden, som bara rinner ur mina händer. För jag vet att jag kan, innerst inne. Men det enda jag vill är att komma ut ifrån plugget. Släppa alla läxor och hemuppgifter och bara vara. Leva livet. Är rädd för att det kommer ur fel mun. Att orden jag just sluddrade fram skulle kommit ur en elev som möjligtvis går 3:e året på gymnasiet.
Som strax sätter på sig sin studentmössa för att komma ut i världen.
Men det kom dock ur min egen trut.
& jag går i 9:an.
Hjälp.

Ikväll blir det dans & plugg.
Sedan sova tidigt förhoppningsvis.



Ha det bra!♥



/J.C♥


Kommentarer
Postat av: mAttiAs!

Aow livet är inte enkelt :/ käner typ detsamma där faktist :P, man vet att det finns där inne i hjärnan långt inne.. 25 st MVG'n xD haha som bara väntar på att få komma ut men tiden finns inte :/<3333333

2009-04-05 @ 01:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0