hellooo sweethearts!

Allt bra? Med mig är det fin fint. Men måste erkänna att allt kändes mycket bättre igår. När jag vaknade av att solen skymtade in igenom mitt fönster och jag visste att det var lördag. Idag är himlen gråmulen. Men det är ju söndag. De kan aldrig slå lördagar. Men inte ska vi slösa bort hela dagen på att sitta hemma och deppa för det inte? Ska ta och plugga lite på matten innan jag hoppar in i duschen. Det blev inte mycket pluggande igår i alla fall, tiden rann i fatt mig. Sedan efter middan ska jag ner med Madde till Skillingaryds Arenas invigning! Kanske att Mattias tittar in också, vem vet?♥ Håller på & dö av saknad. Har inte träffat honom på en hel vecka nu. Hoppas vi ses idag. Annars blir det synd om honom kan jag lova, huhu!
Kvällen igår var jättetrevlig! Revyn var jättebra och man fick sig ett gott skratt. Efter revyn gick de andra till mormor för att fika, men jag själv mötte Madde istället och stack hem. Vi tittade på filmen "Legally Blonde" som den visst hette. Men insåg att jag redan sett den så det blev lite slötittande bara.
Eftersom klockan bara är 11 än så får vi se vad som händer för än har inte mycket hänt alls! Sitter i pyjamas på sängen och gäspar fortfarande. Nä, dax att ta tag i det som måste göras och se vad dagen har att bjuda på!

Ha en bra dag!
Kanske att jag hinner hit ikväll och berätta om hur dagen varit. Kanske;)


pusspåkind!♥


Skillingaryds Arena!




/J.C♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0