sol är glädje!

Jag nästan försov mig idag. Tryckte av alarmet mer än en gång innan jag till slut fick inse att jag verkligen inte kunde ligga kvar en sekund till. Det vara bara att " ta sig i kragen" och att tjurigt stiga upp. Kanske bra det. För det hade faktiskt inte lönat sig att ligga hemma och glo. Jag blev helt förvånad när rullgardinen åkte upp. Möttes av det mest starka solljus du kan tänka dig. Så det fick mig att vakna och min dag att lysa mer än någonsin tidigare. Jag blir så glad när det är fint väder! Tror faktiskt det var fler än jag som blev på bra humör. Man kände lite varma vindar istället för det där kalla som slår emot en och som bara verkar vilja en illa. Man blev plötsligt ivrig i att springa över till Q8 och köpa årets första isglass medan man hörde Frida sjunga på hennes årliga "sommar!, sommar & sol , havet & vinden & doft av kapprifol" låten ni vet. Det fina vädret fick till och med vissa lärare att tillåta lektionen utomhus. Och på vägen hem kom en tjej förbi med solglasögonen på plats och en annan hade slängt av sig jackan och lagt i cykelkorgen. Kanske är den underbara sommaren på väg i alla fall?(a) Kan verkligen inte beskriva med ord hur mycket jag längtar! ♥
Fast nej, våren kommer före.
Antagligen. 


Ikväll blir det DANS!♥
Imorgon är det Fågelforsskampen..
& vi ska vinna, vad gör vi annars där?
9C♥ ! ! ! ! ! tagga! ! ! ! ! !



/J.C♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0