solig & skön helg med bästa vän!

Är vad det har varit. Vaknade upp vid elva tiden och var lite smått irriterad och stressad över tids-omställningen i natt. Det gör mig ingenting att ställa om till vintertid och att få en extratimme. Men att vrida fram till sommartid tar emot lite, med tanke på att en timme extra i sängen på mornarna försvinner. Men nä, det är ändå mer positivt än vintern efter som det var otroligt härligt att se att kvällen ikväll var så mycket ljusare. Man blir piggare och får känslan av att de ljusa tiderna på året är på väg. Det var soligt och till och med ganska varma vindar som mötte mig när jag tog cykeln för att möta Madde i eftermiddags. Man blir så glad när det inte är de där kalla och "onda" vindarna som slår emot en. Min helg har varit underbar. Hela dagen igår och halva dagen idag har Madde varit här. Skitmysigt har det varit. Det är så skönt att ha en vän som man kan snacka om allt med.

Vi är som systrar hon och jag.
Hon gör min dag. 
Och jag älskar henne.


Istället för att skriva så kommer lite bilder ifrån helgen som varit. Bilderna säger ALLT så... Enjoy!
(hoppas inte du blir sur nu gumman, lite får man bjuda på sig själv)

 you´re my world♥

Kommentarer
Postat av: Mattias

haha, ni verkar ju ha haft kul ;):D btw, denna låten e bra! gxFcQ" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=5kCPmgxFcQ



lyssna på den :P

<33 puss

2009-03-29 @ 22:34:18
Postat av: Anonym

fyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy faaaaaaaaaaaaaaaaan för diiig!!!!!duuuu är döööööööööööööd nuuuuuuuu jozzan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:O

2009-03-30 @ 15:39:53
Postat av: maddee

men bara liiite;)älskar diig<333

2009-03-30 @ 15:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0