söndagssjukling..

Men den onda halsen kan inte hindra mig ifrån att sjunga med till den underbara musiken. Visst låter det vidrigt, men vad gör det när jag är själv hemma? Då vart söndagen kommen igen och i stort sett hela min helg har spenderats med Mattias♥ Förutom att jag var en sväng i Jönköping med familjen igår. Riktigt mysigt var det faktiskt. Solen sken starkt på allt folk som antagligen haft samma plan som vi och tagit sig ner för en sväng på stan. Ensamma var vi i alla fall inte. Köpte inget speciellt förutom födelsedagspresent till systern min. På kvällen glodde jag och Mattias på Robinsson. Snacka om längesen man såg det programmet. Det var helt okej förutom att jag nästan tyckte att det bara var gnäll ifrån deltagarna hela programmet igenom. Visst det såg ju inte ut som paradiset precis som de sa. Men det var väldigt gnälligt. Och en romans efter 2-3 dagar? Hmm.. Men en sak som är säker är att jag själv aldrig skulle ställa upp i ett sådant program. Jag skulle inte klara av det. Tänk att gå där i gyttjan, värmen, och den äckligt fuktiga luften tillsammans med alla underbara kryp, insekter, ormar m.m. Fy f*n säger jag bara. Visst skulle det vara ett äventyr och en grymt häftig upplevelse att ha gått igenom en så lång tid där. Att kunna gå och "småskryta" om det senare när man kommer tillbaka hem till kalla Sverige igen. Men nej, det skulle inte vara värt det. Har även upptäckt min största fobi. ORMAR. Sa jag upptäckt? Jag menar, det har alltid varit. Och kommer alltid att vara. Jag klarar inte ens se en på teve utan att sitta och småskrika eller blunda. Under hela min barndom har mina värsta mardrömmar varit om stora, feta, sliskiga och livsfarliga ormar som kan hugga mig i skinnet när som helst. Jag tror vi skippar att gå mer in mer på det med tanke på att jag inte kan blogga samtidigt som jag blundar och inte heller skrika med dagens ömtåliga hals.
Kommer att glida igenom denna osminkade dagen i mina kära mjukiskläder. Böckerna stirrar på mig & har gjort hela helgen. Dax att ta tag i saker. FÖR EN GÅNGS SKULL. 

Ingen tid, ingen ork ingen lust.
Inget val.



/J.C♥


Kommentarer
Postat av: Ð Charles

Sjuk, ah?

Själv började man hosta igen i lördags, damn it.

Om jag hostar sönder revbenet igen så kommer jag inte kunna vara med i tävlingen på lördag nästa vecka. Min första och kanske sista. Om jag förlorar den så kan jag inte tävla igen o.o OMG.

2009-03-22 @ 12:17:15
URL: http://dewriter.blogg.se/
Postat av: Mattias

hahaha XD aa dom gnällde fan hela tiden :O men iaf...man märker att du e räddför ormar ;) hhihi! puss <3333

2009-03-23 @ 19:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0