I can´t breath.

Kom nyss på mig själv med att jag fällt upp dataskärmen. Den startar ju inte utav sig själv om jag trodde det. Kanske i och för sig blir framtidens tekniska utveckling, vem vet? Att man endast kan låta blicken landa på tangenterna för att få den att komma igång. Men vi lever här och nu och inte i framtidens fotspår. Men jag hoppas att ni kan låta mig skylla på att jag är helt uppslukad utav reklamen på teve. Ni vet den med Jambas ringsignaler som man kan smsa och beställa till mobilen för endast en liten summa i månaden. Hallå? Vi lever väl inte under en sten i marken heller. Vi har väl hört musik förr och insett med våra små intelligenta skallar att vi faktiskt kan få tag på musik på annat sätt än att lägga halva vår inkomst på sådan skit. Eller resten utav alla de där andra långsökta reklamerna som bilreklamerna eller de tillgjorda hud & hårvårdsreklamerna. Jag blir så trött. Varför inte bara visa ICA-reklam hela pausen igenom? Mer underhållande.


Ja okej då, jag är trött, förkyld och aningen korkad.



/J.C♥

Kommentarer
Postat av: Mattias

Josefin For President! Hail! :D haha håller med! :D <<33

2009-03-23 @ 19:33:19
Postat av: madde

hahhaa jozzan kommer fasen bli president i framtiden:P

2009-03-24 @ 16:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0