ingen lyckad bloggdag..

Nu har jag säkert suttit i en halvtimme och skrivit en mening, suddat bort. Skrivit en annan mening, och suddat bort osv...Varför inte bara inse att det inte är någon lyckad bloggdag för min del idag? Det är ändå inge kul att läsa ett inlägg som jag själv inte tyckt varit kul att skriva, för det blir aldrig bra. Jag är ledsen.
Det är en ny dag imorgon!


Förresten så är jag kär !
I nagellack.... tycker olika rosa nyanser är riktigt snyggt nu framåt våren.

Ha en skön dag!



/J.C♥


Kommentarer
Postat av: maddee

bara så du vet så ha texten blivit liite väl lite nu:S,ser knappt va det står;)

2009-03-03 @ 19:26:53
Postat av: Ð Charles

Wow, är det bara jag som kan se att texten är helt normal? -.-"

2009-03-04 @ 15:54:50
URL: http://dewriter.blogg.se/
Postat av: Ð Charles

Du kanske ska ta bort music spelaren iallafall. >.<

Det var antagligen dem som gjorde att texterna blev mindre ._."

2009-03-04 @ 15:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0