deppig?

Jag kom nyss hem ifrån Malin och blev sådär sjukt sötsugen! Tittade efter om det fanns något kvar ifrån gårdagens blåbärspaj, men till min besvikelse så var det inte en gnutta kvar. Inte så konstigt. Det är verkligen vrålgott! Stack ner till frysen och hittade lite vaniljglass istället. Jag fick då syn på pappa som låg i soffan och glodde på fotboll och satte mig bredvid. Riktigt uttråkande att glo på med tanke på att det inte ens var Sverige som spelade. Jag sneglade på honom och såg att han plötsligt slumrade till. Ryckte tyst och försiktigt åt mig fjärrkontrollen med ett leende för att zappa över.
Pappa: ZZzzZzz.....
Jag: HA-HA-HA! (djävuls blicken)
Pappa vaknar (efter ett tag) plötsligt till och tittar surt på mig.
Pappa: Varför har du slått över?! Vad är det här för skit? Så respektlöst. Jag tittar ju.
Jag: Ja, jag ser det. Du har sovit i över en kvart och ligger nu och påstår att du tittar, svarade jag och traskade surt därifrån.

Kanske bättre att ta sig tid att komma på vad sv-novellen ska innehålla och få in lite matematik i min lilla söndagshjärna istället. Det är ju så mycket mer lockande än att kura ihop sig i soffan och glo på MTV.
Asså jag har tänkt på en sak. Varför inte döpa om söndagar till typ lördagar. Så att helgen består av 2 lördagar. Det kanske skulle förändra min sura inställning till söndagar? Allt det där trista kanske skulle få sig en glimt? Jag kanske skulle slippa sitta här varje söndag och lida över att faktiskt vara sådär deppig? Tänk om det är just bara namnet det hänger på och som är det deprimerande? Hmm..
För er som inte har några måsten och vill bli på bra humör. Tjecka in "Mia Och Klaras" avsnitt så kommer ni garanterat få er ett gott skratt. Eller så är det bara jag som har dålig humor. Suck..
http://svtplay.se/t/102950/mia_och_klara

Dessutom är det nog bäst att ni tar fram er såkallade mobiltelefon, klickar er vidare in på det som kallas "sms" eller "textmeddelande" och typ räddar mig ur min deppiga dagsinställning fort som 17.
Bara så ni vet.





/J.C♥


Kommentarer
Postat av: Mattias :)

hahha XD den där med TV'n va rätt kul :D... kanske inte för dig men.. haha :P och ja checka in Mia o klara allihop! :D hahaha puss <33333

2009-03-18 @ 10:40:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0