variation, tack!

jag vet inte vad det här inlägget ska handla om.
jag vet inte heller var min fantasi befinner sig.
men jag vet, att solen skiner.
& det är bra. 



Finns det något speciellt med denna dagen? Är det meningen att man ska känna en viss skillnad till varje dag som väntar en? Att dagarna ska tolkas som starten på något nytt? Att det som redan hänt inte kommer uppstå på samma sätt igen, och att igår liksom inte existerar och bara finns inom oss som ett minne? Som något som hände "då"? I så fall har jag kanske hamnat snett. Lite på kanten av den gren som vi växer på. Den vi utvecklas på, den vi lever på. Kan inte längre urskilja skillnaden mellan dagarna. Kan inte alltid hålla koll på vilken dag det är. För där imellan finns ingenting. Ett tomt, svart hål. För just nu ser alla dagar likadana ut.

/Dagen är som en kopia utav gårdagen.



/J.C♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag håller med..de enda som skiljer sig åt är ämnena i skolan -_- fyfan.. Puss <333333 Miss you!

2009-03-18 @ 10:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0