lite sent ute...kanske.

Jahaaa! Det är så man gör, när man pluggar.
Smart!

Dagen har varit sur. Regn, ont i magen och allmänt tråkig. Stack hem efter skolan & gjorde lite på mitt arbete om Kina i So. Nu är det dusch och sömn som väntar. Ska ta vara på min sovmorgon imorgon. Efter plugget drar jag och Madde in till stan för att fixa en klänning till mig och lite annat smått och gott. Lite smått stressigt blir det nog, men alltid lika trevligt!♥ jag älskar att gå i affärer! Är hemma framåt kvällningen så vänta er inget bloggande imorgon, sorry. Sedan är den efterlängtade fredagen här och jag kan säga att jag redan är där, om jag skyndar mig. Allt jag gör tar väl mig närmare den dagen, eller? Är det inte så? Ajja jag sticker nu, så jag åtminstone kan få inbilla mig att tiden går snabbare. Eller kanske drömma att jag befinner mig där, som jag gjorde igår natt.  
Godnatt mina vänner! ♥


/J.C♥



Kommentarer
Postat av: maadde

vilken kväll det var igår!:D<3333333333333333333333333333333333

2009-05-09 @ 10:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0