ointressant..

Då är denna veckan också snart avklarad. Så känns det alltid, som om måndagen är 75% av veckan och att det knappt återstår någonting då den är över. Skönt. Nu är allt det värsta när det gäller nationella proven över också, och jag är minst sagt lättad. Nej, det var fel ord. Det är avklarat men jag är snäppet mer orolig över mattens resultat. Jag sög verkligen idag. Antagligen för att detta provet mest bestod av vg och mvg kvalitéer.
Kvällen kommer nog om jag känner mig rätt bara bestå av slappande. Känner hur tröttheten tar sig fram just nu. Måste samla energi tills på fredag! Då är det dansa som gäller! sHAKE IT! Haha... Kommer bli asbra! Sista året och allt. Det är bara kläder som är det stora problemet. Får väl försöka ta mig in till stan innan dess, förhoppningsvis.
Nu ska jag dra, innan detta inlägg spårar ur totalt, vilket det redan gjort.

Dagens låt: Love Story - Taylor Swift
http://www.youtube.com/watch?v=51Lv9vs6xwo

Ha en skön kväll! ♥



/J.C♥


Kommentarer
Postat av: Ð Charles

Hur kan du vara så avslappnad nu!? O.O! Vi har ju "DET STORA ARBETET" kvar. Hur jobbigt som helst.



jag skulle egentligen vara klar med Geografin förra veckan o.o men som sagt, "Äsh, jag tar det imorron" xD.

2009-05-05 @ 18:14:03
URL: http://dewriter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0