sista "äkta" grundskoleveckan= full rulle!

Nu är jag hemma!! Helgen var underbar! Solen sken, havets vågor svepte in längs strandkanten, vinden susade i de gröna trädkronorna och ja, allt det där man brukar tycka är helt ljuvligt. Man hade nästan glömt bort hur otroligt skönt det var att känna värme utifrån. (sola) Efter att bara känt sådant inifrån den senaste tiden. (kärlek) Nog snackat om det. Stack till stan fort som 17 efter plugget idag. "Tvingade med Madde i bilen också, vilket som inte blev någon svår match. Inget varken jag eller hon tackar nej till just nu. Hon bytte sin klänning och jag hade med mig ett par sandaletter och 2 par linnen när vi åkte hem igen. Kunde minsann behövas. Jag är verkligen totalt, fruktansvärt dunderkär i alla vårens/sommarens kläder! Jag får panik. Jag blir helt förtrollad bara av att titta in i en butik. Det är som att stiga in i ett paradis då man bara vill omfamna alla plaggens galljar och springa ut därifrån. Haha jag vet jag är knäpp som förälskar mig i kläder...och inser nu att jag antagligen varit ifrån min älskling alldeles för länge. Men nu ska jag plugga. Veckan är inte fri ifrån måsten och hemuppgifter. JAG är inte ledig ifrån ett stort so och eng arbete.
Inte fri. Inte fri, ÄN.



/J.C♥

Kommentarer
Postat av: maddee

haha vem tackar nej till stan;)<33

2009-05-25 @ 21:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0