vet ni en sak?

Att snart är skolan över.
Plugget över.
Högstadiet över.
Skiten är över.
& jag, jag ska ut, ut ut!


Vad skönt det ska bli. Att behålla allt som betyder något och lämna allt annat bakom sig. Allt som varken känts kul, bra eller överhuvudtaget värt att spendera tid på. Att finna nya vägar i livet och känna att man kan rikta in sig på det man själv brinner för. För nu är grunden över. Allt det som alla måste ha kunskaper om för att komma vidare. Nu återstår bara mitt stora so-arbete om Kina och mitt och Malins engelska-arbete om Grekland som ska vara inlämnat nästa fredag. Sedan är jag fri ! FRI. Då är det bara roliga saker som återstår.

* Temaveckan
* Syrrans bal
* Skolresan ( som jag hoppas är värd att åka på)
* Cabarén ( som förhoppningsvis ska bli bättre än alla andras)
* Skolavslutningen
* Lisebergsresan & discot
* Syrrans student
* Dop och bröllop

Låter ganska kanon. Så vi får väl hoppas på det.
Kvällen och resten utav dagen kommer bestå av pluggande. Om jag orkar kanske jag dyker upp i löparspåret lite senare. Men det kan ju ganska lätt ändras, så det lär vi märka.
Jag kan sammanfatta denna dag med lite bilder då vissa personer höll en högljudd men rolig disskussion om orättvisa under dagens so-lektion. Jag lyckades även fota lite under morgonens mattelektion.
MMmm- Bloggsugen idag!
 

Jag får skylla på att ingen ville vara med på bild...


Dagens låt: Is it true? Yohanna (Iceland)
http://www.youtube.com/watch?v=8w97Z1iwKro


/J.C♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0