är vintern på väg?

Man kan ju nästan tro det. Jag känner mig fortfarande helt nerkyld fastän det snart var en timma sen jag ramlade in i klassrummet för dagens första lektion, svenska. Jag vill bara förklara hur otroligt förbannad jag är på tågtrafiken nuförtiden. Den strular verkligen hela tiden! Idag, när jag för en gångs skull kom i riktigt bra tid ner till stationen, fick jag vänta i 25 minuter innan det där j*vla tåget rullade in på stationen. Det var SVINkallt! 
Nu är det snart en liiten rast, sen samhäll, lunch och sedan drar man hemåt igen. 
Skönt det i alla fall. Då ska jag hem och sätta ihop dansen, för det hann jag inte igår.
& vet ni? Jag kanske lyckas stanna hemma i helgen.
Hoppas, för jag känner verkligen för det.
Ha en bra dag, så hörs vi senare!
/J.C♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0