gäsp!

Sitter i skolan och har svenska. Skriver läslogg just nu och för er som vill veta så hade jag gjort i princip vad som helst för att slippa vara här och göra det. Men jag ska inte klaga, egentligen. Har bara samhäll och lunch och sen bär det av hemåt igen, (Slutar 11 idag). Det är dessutom fredag imon! Då kommer Madde in till stan efter skolan för då ska vi gå på stan & A6 och ha det myspys. Sen dra hem och ha en underbar fredagskväll.
Nä nu kommer Ida när som helst säga att vår "bensträckare" på 5 minuter är slut.
Suck.
Men som sagt, det är fredag imon.
& jag ska inte klaga.
Jag har det bra.
Här.
I eftermiddag är det dans med denna skitungen. 
Då ska vi fixa det.
SKA vi få pli på ungarna.
/J.C♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0