jag känner mig som en disktrasa...

En urvriden sådan. Känns som om all energi övergivit mig. Liksom kramat sig ur mig för att skrika efter mer. Dessa tidiga mornar tar verkligen kål på mig. Jag menar, det enda man gör är i princip att vakna, äta, åka tåg, skolan, åka tåg, äta och hem och sova igen. Var tar fritiden och den lugna stunden vägen? Och får man verkligen tillräckligt med sömn när man stiger upp nårra minuter över 5 varje morgon? Knappast. För det är ju inte så att man går och lägger sig så fort man kommit innanför dörren efter en skoldag. Då vill man ju ha lite egen tid till att träffa familj, vänner och pojkvän. Hur trött man än är så blir det ju inte att man kommer i säng förrän i normal tid vid 22-23 tiden. Och somnar strax därefter. 6-7 timmars sömn är defenitivt för lite. Särskilt för mig, som helst behöver 10 för att vara någorlunda pigg.

Nog snackat om sömn. Mitt pendlande fram och tillbaka mellan byn och Jönköping är lätt värt varenda sekund. Det händer mer roliga saker om dagarna, jag får den utbildning jag drömmer om och jag vet att jag hade varit rejält deppig och besviken på mig själv om jag valt att stanna kvar inom kommunen.  

Måste i vilket fall som helst ta mig i kragen och sätta igång med dansen nu. Ska smyga mig in till lillan och sno till mig min cd-spelare som hon lånat.
Vi får väl se om jag lyckas.


snart är det helg.
åh kära nån, så härligt.


/J.C♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0