mmmh...McFlurry!

Sitter här i skolan med Lotta, Jossan och Cornelia och underhåller oss med våra bästa vänner, Mac! Det blev ingen idrott för min del för jag känner att förkylningen fortfarande sitter i. Som tröst köpte jag mig nyss en McFlurry-daim på vägen hit ifrån gympasalen. (Vi har vår idrott i JB:s gympasal). För er som vill veta så har jag blivit helt besatt av dessa glassar på McDonalds. De är så himla goda! Enda negativa med dem är att man oftast inte får så jättemycket daim i varje.  
Snart kommer resten av klassen tillbaka. Då ska vi förmodligen ha Estetisk verksamhet med Cilla. Då ska vi planera vår modevisning som antagligen kommer att äga rum för familj och vänner den 2:a december. Det som återstår är att lyckas hitta en lokal att ha visningen i och att kontrollera att vi har tillräckligt med modeller att klä, sminka och styla inför denna kväll. Längtar, det ska bli så himlans kul.
I helgen verkar det som att familjen planerat att dra ner till stugan. Sjäv tycker jag att det är jättemysigt att vara där, men föredrar mer att vara hemma nu. Det är helt dött där nere vid denna tiden på året, och det enda man gör är ju att sitta inne, titta på teve och mysa med tända ljus. Jag känner att det inte spelar så jättestor roll om jag sitter i soffan hemma i byn eller på västkusten just då. Dessutom har jag inte träffat Mattias på jättelänge och vill verkligen vara med honom när man för en gångs skull får vara lite ledig.
Jag vill ha ledighet nu.
Släppa allt för ett tag, och vara fri.
Känns som att det ligger väldigt långt borta just nu.
Ge mig höstlov!


/J.C♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0