när bara cd-spelaren förstår...

Mitt tillstånd, hur jag mår och känner mig.
När bara den spelar upp orden som för tillfället snurrar i mitt huvud.
När den påminner mig om hur starka känslor som kan existera.
När den hjälper mig ifrån våta kinder och ett ömt hjärta.
När den i lindrar tanken, och den smärtsamma känslan, för stunden.

Men sedan då?
När musiken stoppats, låten nått sitt slut och musiken tystnat?
Är det över då? Vet jag hur mitt liv ska se ut? Vad som är rätt och fel för mig?

Om det ändå varit så väl. Då hade jag för tillfället flugit upp ur stolen för att nudda fingrarna på "stopp" knappen.

Hur ska man veta vad man känner och vill?
Och ska man undvika att såra? 
Ibland undrar jag om jag fixar det här.



/J.C♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0