STYLIST A



Igårkväll när jag kom hem ifrån mässan låg mina skolfoton på köksbordet. Som vanligt öppnar man ivrigt kuvertet men till sin besvikelse så är man aldrig nöjd med det foto man ser framför sig. Vill i varje fall lägga upp en bild på min kära klass. För den tycker jag om, väldigt mycket :)

Nu har jag snart samhällskunskap, sedan lunch och efter det ska jag hem och fixa på dansen till barnen. Det är ju dans med dem i eftermiddag och vi måste bli klara för att börja på andra låten.

Skulle verkligen uppskatta ett eller flera tips på låtar till de 7-8 åriga tjejerna.
Kom med förslag!


/J.C♥

Kommentarer
Postat av: annie

Åhh älskar den klassen <3

2009-10-21 @ 18:14:49
URL: http://anniedelewon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0