underbart med sovmorgon...

men den kunde som vanligt varit längre....
Dagen kommer vara lång men ändå inte. Har nyss satt i mig frukost, men har ändå lunch redan vid 11. Hmm!
Har svenska nu, sedan lunch och idrott och efter det stylist/estetisk verksamhet.
Tåget tuffar hem vid 16.20 tiden..
När jag kommer hem måste jag träffa Madde för att fokusera på hur dansen ska fortsätta till barnen. Jag känner ingen inspiration alls, men måste ändå ta tag i det. Har danslektion med ungarna imorgon och vi måste garanterat komma vidare. 
Vilken härlig lektion jag sitter på. Jag kan inte se någon som sitter koncentrerad på det de ska. Facebook och Café World lockar visst mer.
Kanske dax att fortsätta i alla fall.
Ha en bra dag!

/J.C♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0