prioritera kallas det!

Jag vet, jag kan inte hålla det jag lovar.
Men efter ett sms om att jag borde uppdatera och en god natts sömn så är jag kanske tillbaka igen. Tillbaka med ork, lust och glädje till att skriva. För det har fattats de senaste dagarna. Tiden räcker inte alltid till efter långa skoldagar då tröttheten liksom rusar fram inom mig och då jag verkligen vill hinna med allt på en och samma gång. Familj, vänner, pojkvännen, plugget. Det blir lätt att bloggen hamnar i andra hand. Man måste ju hinna med att leva, också. För jag tycker inte att en blogg är ett helt liv, ett fullt liv eller något som kan ta över fullständigt. Utan bara en möjlighet att berätta sina upplevelser och få ur sig de saker man går och grunnar över.

Vad jag ville komma till är att ni helt enkelt får leva med att jag för tillfället inte har något internet på min Mac under tiden jag är hemma. Det är detta som orsakar min dåliga uppdatering och bristen på inlägg. För det är framför den jag vill sitta, ensam.

Nu ska jag cykla ner och dansa resten av kvällen!



Sov gott, så hörs vi, imorgon! (HOST)


/J.C♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0