här har ni en...

rastlös och uttråkad liten flicka som håller på att avlida på grund av att hon spenderat hela denna dag hemma. Ingen att hitta på något med, ingen att skratta med och defenitivt ingen att kittla. De enda som sjunger med till musiken som spelas i min cd- spelare är mina feta skolböcker som vrålat åt mig hela dagen. Allt för att jag ska ta tag i pluggandet och för att inte glömma vad jag lovat mig själv. Det har som tur var inte hunnit uppstå några större och betungande arbetsuppgifter. Inte än.
Hörni! På tisdag börjar Idol 2009 på Tv 4 kl. 20.00 ! Jag älskar att se det nu i början. Man får sig alltid ett gott skratt åt de små ivriga stackarna som beger sig in framför juryn för att ta ton med den svaga och klena rösten som de själva upplever som talangfull. Ska be pappa spela in, eftersom jag ska dansa vid samma tid den kvällen. 
Imorgon efter skolan kommer Marianne hit med info och listan över de barn som ska dansa i vår 1-2:a på torsdag. Är lite smått spänd på hur det kommer att bli, och hoppas att ungarna sköter sig, hehe.
Oops! Bäst att stänga av musiken! Danslåten ska bli en överraskning, även för lillan!
Ha en bra kväll!

/J.C♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0