idag är en sådan dag...

Idag är en sådan dag då regnet faller & vinden piskar i ansiktet.
Idag är en sådan dag då löven är blöta & liksom klistrar sig i asfalten.
Idag är en sådan dag då tröttheten kryper fram, för att finnas.
Idag är en sådan dag då man helst stannar hemma.
Idag är en sådan dag då man vill kura ihop sig i tv-soffan, krypa ner under fleece-filten, dricka varm chokladmjölk & äta massor med smågodis.

/ Idag är en sådan dag då det är höst.


Dans ikväll.
Sovmorgon imorgon, jag tackar pappa för det.


/J.C♥

Kommentarer
Postat av: Ð.C

Today is the day when the rain is about to turn into snow.

Today is the day when clouds are grey.

Today is the day when skies won't fade.

Today is the way when we do not play.

Today is the day where my sun won't display.



Today is a Tuesday.

2009-09-22 @ 18:35:59
Postat av: mattias

jadu...bara blunda och låt mig ta hand om dig så kmr du tro att det är sommar ute :) <333 saknar dig i massor, finns inte ord för vad jag saknar dig, ett tomt hål kmr fyllas i helgen när jag får va med dig!! <333

2009-09-22 @ 21:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0