lunch!

Sitter och har lunchrast i vårt fina uppehållsrum med utsikt över vackra jönköping. Vi har precis satt i oss varsinn pastarätt allihop och sitter och flamsar oss och skrattar åt allt! Lotta underhåller oss med musik också. Så det är perfekt! Berättade jag att vi har Stylist- lektioner hela dagen idag? I varje fall så har vi fått lära oss att göra en svinrygg idag. För er som inte vet var det är så är det en speciell håruppsättning. Påminner mig om något i stil med de frisyrer som flygvärdinnorna brukar gå runt med. Stilrent och snyggt! Här kommer en bild på denna uppstättning, så får ni se bilder av mitt resultat senare i eftermiddag då jag har möjlighet att koppla in mobilen.

 (Min blev däremot inte alls lika fin som den på bilden.) 
Dax för lektion!

/J.C♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0