McDonalds - missen!

Inte för att jag på något sätt bor på donkan men...klart det har blivit som en liten "vana" att sticka dit om man inte har något för sig då man väntar på tåget. Om ni nu skulle råka göra samma misstag som jag och ramla in där, lova mig en sak! Tabba för guds skull inte bort er så mycket så att ni hastigt köper en paj. En sådan liten inpackad sak i röd kartong- förpackning. Du kan välja mellan äppel - eller jordgubb/vanilj smak. Själv valde jag den sistnämnda. Visst är jag fullt medveten om att det är skräp mat på det stället. Men jag vill f*n inte veta vad denna pajen innehåller, för det var banne mig något utav det äckligaste jag ätit!

En hård och krispig såkallad "pajdeg" i form av en macka med smak av hamburgeflöt. Innehållet var jordgubbssylt blandat med vaniljkräm. Den severades varm, vilket som inte gjorde saken bättre.

 
Men glada var dem ändå! Mina skitungar! ♥


/J.C♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0