under mitt varma, sköna och underbara täcke..

Ville bara säga godnatt till er alla där ute. Alla som för tillfället är sådär härligt trötta och som efter denna tid insett vad skolan faktiskt innebär. Trötthet. Sådär härligt sömnig så att man knappt kan stänga munnen på hela dagen på grund av att man går och gäspar stup i kvarten. Så där trött så att man inte riktigt orkar tänka klart. Så där slö så att man varje morgon skulle kunna göra vad som helst för att få återvända till sängen igen. Men nu ska vi inte klaga.
För jag ligger här nu.

Under mitt varma, sköna och helt underbara täcke.

låter musiken spelas.
låter mig blunda.
låter tankarna ta sig dit de vill.
låter mig fånga mina drömmar.
 
/J.C♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0